czwartek, 23 marca 2017

CYKLICZNE SZYDEŁKO - Wiosenne kwiaty: narcyzy i żonkil



       O kolejnym wyzwaniu nawet nie myślałam, ale jak zobaczyłam te piękne żonkile... musiałam, musiałam je zrobić. Chociaż jednego. Ten pierwszy wyszedł nieforemny, innym się nawet spodobał, hihihi córka zabrała do zabawy. Potem wydziergałam różowego. Jeszcze nieskończonego zabrał syn do szkoły. Tam trafił na kartkę wielkanocną. 



Córce tak się spodobała praca brata, że z resztek stworzyła swoją własną, wiosenną kartkę:)



      Potem długo, długo nic i dzisiaj mnie olśniło. Oczyma wyobraźni znalazłam zastosowanie dla kwiatków. I jeszcze wydziergam ich dużo, i zrealizuję ten plan, i może tu pokażę. 



      Dzisiaj powstała za to kartka. Wszystko co miałam zebrałam, brystol, szydełkowe kwiatki i hafcik, który miałam wcześniej wyszyty, powycinałam co nieco, dokleiłam tu i ówdzie, i voila!






Kartkę zgłaszam do zabawy na blogu DIY.



5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kwiatki, a kartka fajna. Świetne karteczki zrobiły też Twoje dzieci:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kochana i znów na za 5 dwunasta..
    Przepięknie Ci wyszły te kwiateczki.. ale widzę że dzieciaki nad Tobą chyba stoją cały czas i czekają co tam im kolejnego wydziergasz.. skoro prace nawet w połowie roboty - jeszcze nie ukończone już mają swój debiut ;) .
    Akceptuje i dodaje Twój link, bo to zabawa w końcu, a widzę że Ty masz jej naprawde sporo z naszymi zajęciami Cyklicznego Szydełka :)
    Pozdrawiam serdecznie
    DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatuszki śliczne, a karteczki mega piękne. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń