poniedziałek, 20 listopada 2017

Swobodne haftowanie u Splocika - nagroda



 Dawno temu, prawie rok temu, w ostatniej chwili zapisałam się na zabawę u Splocika. Te wzory były tak cudowne, że moje postanowienie o rezygnacji z blogowych zabaw poszło w kąt. Wzory wyszywało się rewelacyjnie. Wykorzystałam je do ozdobienia segregatorów i pudełek. Tak to wygląda



Nie sądziłam, że moje prace spodobają się Organizatorce, o wyróżnieniu czy nagrodach nawet nie marzyłam. Tymczasem Splocik mnie wybrał. Wygrałam nagrodę - niespodziankę w kategorii "najciekawsze zagospodarowanie jednej z wyszywanek". Radość wielka.
Jakiś czas temu dostałam przesyłkę, z tak wspaniałą zawartością:



Frywolitkowa zakładka i poduszeczka z magnesem zrobione własnoręcznie przez Splocika są dla mnie szczególne cenne. Zachwycają ilekroć na nie zerkam



Raz jeszcze fotka całości, mnóstwa wspaniałości. Lada dzień z białego kordonka zaczną powstawać szydełkowe gwiazdki



TU możecie obejrzeć jakie nagrody dostały inne wyróżnione osoby. Jest tam też zdjęcie z moją nagrodą, o takie:




Splociku, dziękuję za zabawę, za rewelacyjne wzory, za wyróżnienie, za prezenty

W związku z tym, że zimno, szaroburo i dżdżysto za oknami zapraszam na gorącą  herbatkę i creme brulle od Darii Khoroshaviny. Dziewczyna tworzy cuda. Koniecznie zajrzyjcie na Jej stronę



5 komentarzy:

  1. Hafty śliczne a ich zagospodarowanie bardzo oryginalne, chyba "ukradnę" ten pomysł, jeśli pozwolisz.Pięknie haftujesz, zostaję u Ciebie, aby popatrzeć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej, zapomniałam pogratulować. Nagroda, moim zdaniem , jak najbardziej zasłużona.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne prezenty , Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!:) Twoje segregatory są świetne! Bardzo fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wypasionej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń