czwartek, 14 grudnia 2017

Kartki bożonarodzeniowe 2017



   Przyznam szczerze, że gdyby nie Ula K. i Inka z Klonowej żadna z tych kartek by nie powstała. W tym roku plan świąteczny był krótki: dokończyć haftowany kalendarz adwentowy, uszyć dosłownie 3-6 haftowane zawieszki i  wyszydełkować duuuużo śnieżynek/gwiazdek. Czasu coraz mniej, a ja jestem w lesie. Kalendarza nie dokończyłam, bo go zwyczajnie znaleźć nie mogę. Rok temu dobrze, bardzo dobrze, go schowałam. Gdzieś leży i pewnie znajdzie się latem:) Śnieżynki dwie i zawieszka jedna dopiero gotowe. W lesie i to gęstym błądzę.

Wracając do kartek ... 
Gdy tylko zobaczyłam u Inki POST z informacją o dotychczasowych tematach wyzwań, że żabki otwarte, postanowiłam zabawić się i ja. Czasu było mało, śpieszyłam się. Haftowałam i kombinowałam. Częściowo udało się. 
Spodobały mi się w sumie wszystkie tematy, ale zdążyłam z:

- majowym tematem biało-czerwonym:




- sierpniowym, tu elementem obowiązkowym była doniczka (przyznam się, że choinkę wyszywałam cały czas myśląc o wytycznych na luty czyli "choinka i stara książka")




Może komuś wzór się przyda?

- listopadowym wyzwaniem - inspirowanym kolędą. Te nuty to nic innego jak kolęda Cicha noc...




i wzór dla chętnych



Do Uli na grudniowe wezwanie zgłaszam tę kartkę z nutami, Jezuskiem i Maryją w sumie to temat pasujący do lipcowej i sierpniowej zabawy



Ulu, Inko, dziękuję za motywację



6 komentarzy:

  1. Super karteczki, ta z choineczką jaka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne hafciki i piękne karteczki wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :)
    Tobie i Twoim bliskim miłych, spokojnych Świąt.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wszystkie wyglądają. Wszystkiego dobrego na święta! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. łooch! jestem pod wrażeniem, hafty też trochę czasu wymagają. No i uwielbiam takie prawdziwe nuty w pracach - o to chodziło!

    OdpowiedzUsuń