wtorek, 10 stycznia 2012

Zamiast postanowień noworocznych ... SAL minihafciki 2012 roku

Zazwyczaj każdy na początku Nowego Roku robi podsumowanie minionego roku i czyni plany na ten nowy. Ja podsumowania roku ( i życia) zazwyczaj dokonuję 1 listopada, na Wszystkich Świętych, tak jakoś mi pasuje i tak czynię od wielu lat. Co do planów, to kiedyś i owszem planowałam, notowałam w Nowy Rok co zrobić. Potem przez kolejne lata szłam na żywioł, przyjmowałam to co życie mi dawało i robiłam to co trzeba było zrobić. W tym roku zatraciłam się w macierzyństwie i nie tylko nie pomyślałam, że to już kolejny Nowy Rok, ale jakoś i Święta przeszły bokiem, i Sylwester chyba był ;))) i plany też :))).
ale
siedzę tak nad mym dziecięciem i ręce mnie świerzbią. Coś bym porobiła. Coś nowego. Brakuje mi robótek, zwłaszcza krzyżyków. Chciałabym coś SAL-owego, bo to jednak mobilizuje. RR boję się, za duża odpowiedzialność, nie teraz... 
i
wymyśliłam, że w tym roku, nie mam co się porywać za większą pracę, ale mogę wykonać ile miesięcy, tyle maleńkich hafcików. Niewielkich, takich na kartkę, na zakładkę, naszycia gdzieś, ozdobienia czegoś, ogólnie do wykorzystania potem...
ale
chciałabym by towarzyszyły mi haftujące osoby, będzie raźniej i bardziej dopingująco
i
pomyślałam, że zorganizuję taki mały SAL. Nazwijmy go "Minihafciki 2012 roku". 
W związku z tym, że styczeń już się zaczął i zanim ktoś się zdecyduje na to wspólne haftowanie troszkę czasu minie to proponuję:


1. Zapisy do 19 stycznia br. włącznie pod tym postem. Wpis+adres bloga


2. Pierwsze schematy wyślę 20 i 21 stycznia br.


3. Na każdy hafcik mamy po 3 tygodnie


4. Gotowe prace prezentujemy na swoich blogach w dniach 10-15 każdego miesiąca. W tym dniu na moim blogu ukaże się stosowny wpis i pod nim w komentarzach, proszę wklejać linki do swoich prac ewentualnie proszę przesyłać linki na moją pocztę chkasia@gmail.com
Pomocne by było złożenie nowej etykiety na swoim blogu


5. Hafty wykonujemy na własne potrzeby, można je od razu wykorzystywać, obdarowywać nimi innych, pamiętając jednak o fotce i wpisie na blogu. 


6. Zabawa będzie trwała do grudnia 2012r. Ostatnie hafty prześlę 20-21 listopada, prezentacja w dniach 10-15 grudnia br. będzie kończącą zabawę


7. Dla chętnych osób wysyłałabym co miesiąc po 2 schematy do wyboru. Postaram się, by wzorki były związane z nadchodzącymi świętami, porą roku, by były w miarę proste. Jeśli ktoś ma jakieś propozycje, miał już zaplanowany jakiś minihafcik na ten rok, proszę przysyłać do mnie i być może "wspólnie" go wyhaftujemy.


8. Proszę umieścić na swoich blogach banerek z odwołaniem do tego posta, ale nie jest to konieczne






I mam jeszcze propozycję, ale to zależy czy będą w ogóle jakieś chętne osoby, aby wybrać jeden z gotowych haftów, wykorzystać go i gotową pracę przesłać do mnie.Wśród uczestniczek, które wyhaftują wszystkie hafciki i umieszczą je na swoim blogu, prześlą link, wylosowałabym osobę, która dostanie to wszystko. Z oczywistych względów pominęłabym siebie.
lub 
wylosowałabym pary, które przesłałyby do siebie upominki z wykorzystaniem tych gotowych hafcików.I co Wy na to? 
Znajdą się w ogóle jakieś chętne osoby do wspólnego haftowania?
W razie pytań, niejasności, proszę pisać

36 komentarzy:

  1. ja jestem bardzo chętna:) jesli obiecujesz że to nie będą duże hafty to chętnie będę wyszywać Twoje propozycje. Już raz byłam w takiej zabawie ( z przyczyn osobistych organizatorki została przerwana) i wiem że to bardzo motywuje i często pojawiają się fajne hafcik których normalnie bym nie miała. Więc wpisuj mnie na listę:)
    wszelkie informacje u mnie pewnie jutro.
    a co do ostatniej propozycji to ja byłabym za wylosowaniem par do wymiany, tak żeby każdy z uczestników miał pamiątkę:)
    www.mojeroboty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. na takie mini hafciki to i ja sie pisze...dlatego dopisz mnie prosze do swojej listy...banerek zamieszcze na blogu www.czarodziejkaiglyinitki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. http://poleszanka.blogspot.com/
    Zgłaszam się do zabawy w mini hafciki.
    Ja też mam małe dzieciaczki :) 2,5 roku i 6,5 m-ca.
    Aha, jestem za losowaniem par.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł.
    i jeśli te hafciki faktycznie nie duże by były... to ja się wstępnie zapisuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Sama z Nowym Rokiem powybierałam małe hafty i porozdzielałam je sobie na miesiące! A tu jeszcze dodatkowo taki dobry i motywujący pomysł. Chętnie się dopiszę na listę ;)
    Co do drugiej części zabawy jestem za losowaniem par! Banerek wkleję póżniej!Pozdrawiam :)
    kolorowe-fantazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na małe hafciki też się piszę, też jestem za losowaniem par wtedy każda z nas ma pamiątkę :)
    http://taminacodzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hej. trafiłam tu z bloga Tami i zostaję. chętnie zapiszę się do zabawy. i też jestem za losowaniem par. pozdrawiam. Lidzia

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja bardzo chętnie zapiszę się na takie maleństwa
    emeil: anial8000@vp.pl
    http://anial8000.blox.pl/html
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny, z wrażenia zaniemówiłam!!!!!!!!
    Miałam nadzieję, tak, przyznaję się, miałam nadzieję, że ktoś się zgłosi. Może jedna, a może 2 osoby i troszkę się bałam, że nikt nie przystanie na tę propozycję, a tu ... osiem chętnych?????
    Ludziska kochani, a to heca i jaka teraz odpowiedzialność, bo to miały być prościutkie hafciki, a teraz to trzeba będzie coś bardziej ambitnego szukać!!! A kiedy jak tu mój ssak domaga się stałego towarzystwa?
    april79, Madziorek bez obaw, mimo wszystko będzie prosto i szybko:)
    pelasia, cieszę się, że razem pohaftujemy
    Zimna29, podeślij mi może jakiś hafcik z wybranych przez siebie i razem go popełnimy
    Klara154, Tami, Lidziuchna, Aniu, witam Was moich skromnych progach i dopisuję do listy uczestniczek

    Co do ostatniego punktu SAL, większość jest za losowaniem pary, więc tak też chyba zrobimy:)
    Gdy minie termin zapisów, poprawię ten punkt i umieszczę całą listę Uczestniczek.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przyłączę się do zabawy.
    http://haftowanehobby.blogspot.com/
    mój mail -elzusia@poczta.onet.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się przyłączę bardzo chętnie,jestem też za losowaniem par.Mam nadzieję że hafciki będą małe i proste,aby zdążyć z haftowaniem.Pozdrawiam serdecznie.Mój e-mail cecy44@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli to będą małe hafty to i ja jestem chętna. Dużych się boję, bo z czasem różnie bywa.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie coś za chwilkę podeślę :) może coś wybierzesz! A mam pytanko, jakiej tematyki się trzymać?

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja się także zapisuję,na maleństwa do haftowania czekam i mam nadzieję ,że podołam:)byłabym za drugą propozycją:)
    Banerek natychmiast zamieszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja przywędrowałam tutaj za imawe, fajny pomysł :)) Jestem za losowaniem par :)) Poszukam coś w swoich skarbach. Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tym razem niestety nie, ale dziękuję bardzo za zaproszenie. Po prostu postanowiłam sobie powykańczać ufoki, a jak wsiąknę w minihafciki, to na bank nie dokończę ani jednego ufoka. Ale z wielką chęcią pokibicuję i pooglądam Wasze dzieła. To też jest niezwykle przyjemne :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. baaardzo kusząca propozycja.
    i chyba się zdecyduję. też jestem za losowaniem par.

    http://pogodzinach-u-kasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No i nie mogę przejść koło tej zabawy obojętnie. Malucha raz na miesiąc dam radę wyhaftować :))
    Już wstawiam banerek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też podobnie jak April brałam już udział w podobnej zabawie (pewnie w tej samej) i pamiętam, ze taki hafcik, to jeden wieczór i był. Bardzo mi się to podobało więc chętnie przyłączę się do wspólnego hafcikowania.

    http://anja-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Co załaduję stronę i już mam pisać, Malutka budzi się i muszę kończyć. Mam nadzieję, że tym razem mi się uda
    Elżusia, cecyliarodzinaidom, fabka27, Edyta, Anja witam i mam nadzieję, że dobrze będziemy się bawiły przez cały ten rok
    tojatenia, imawe zapewniam, że będą to małe hafciki, boję się, że dla niektórych może za proste?
    marzycielka, dopisuję i jak, znalazłaś coś w swoich zbiorach?
    aggaw, rozumiem Twoją decyzję. Gdybyś nabrała ochoty w trakcie roku, zapraszam:)
    Zimna29 i Tami, dziękuję za podesłane wzorki, coś na pewno wykorzystamy
    cecyliarodzinaidom, Edyta i imawe, podajcie jeszcze adresy swoich blogów
    Pozdrawiam i czekamy jeszcze 3 dni ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy.
    http://weronkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Podaję:http://tworczypoczatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. podaję adres mojego blogu:
    http://cecyliarodzinaidom.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Trafiłam tu z bloga Anji i postanowiłam zostać. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy - myślę, że małe hafciki dam radę wyhafcić w tzw. "międzyczasie"więc proszę o wpisanie mnie na listę.
    Banerek zaraz wstawię
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. :))) ale cudny pomysł! Przyznam się szczerze, że blogowy świat inspiracji, pomysłów, robótek ręcznych i dekoracji domu odkrywam od niedawna i jestem pod wielkim wrażeniem. Dziś co chwilę natrafiam na jakiś magiczny zakątek.
    Na pocz. pyt. - czy może zglosic sie osoba, ktora nigdy (nawet w szkole na zpt!) nie wyszywala, szyla, dzydelkowala, haftowala??
    Pierwsza mysl, ktora mi sie nasunela byla taka, ze moze sie wreszcie naucze :) ale jesli poziom jest zaawansowany, to trudno ;) pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Elżbieta ciszę się, że zdecydowałaś się dołączyć do naszej zabawy. Dopisuję:)
    Małgosia możesz dołączyć, a jeśli okaże się, że będzie to zbyt trudne, zbyt pracochłonne, czasochłonne to zrezygnujesz. Mam nadzieję, że tak się nie stanie. Zapewniam, że będą to hafciki krzyżykowe, niewielkie, proste. Mam niespełna 3-miesięczną córcię i zero wolnego czasu, więc nie może być inaczej:)
    Pozdrawiam Wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  27. zgodnie z Twoją prośbą podaję swojego maila:
    kasiafabianska@vp.pl
    już nie mogę się doczekać rozpoczęcia naszej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam Kochane, przejrzałam Wasze blogi w poszukiwaniu adresów e-mail, bo zapomniałam Was o nie poprosić;)
    U trzech osób nie znalazłam, prosiłam na Waszych blogach i mam. Brakuje mi tylko maila Anja. Proszę o podanie tu lub napisz bezpośrednio do mnie chkasia@gmail.com
    Do pozostałych osób wzorki wysłałam. Gdyby nie doszły też proszę pisać
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie dołączę do zabawy.
    Mój blog http://ena0210.blogspot.com/
    Mój e-mail ena0210@wp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z miła chęcią dołączę do wspólnej zabawy. Tutaj podaje mój adres meil maczka0@vp.pl i bloga http://maczka0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. witaj nie mam jeszcze wzorkow a moja kolezanka z ktora sie zapisywalam 23stycznia juz dzis dostala.... prosze o wzorki

    OdpowiedzUsuń
  32. a można się jeszcze zapisać?
    bardzo bym chciała:) proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam problemy z netem. Przekroczyliśmy transfer
    maczka87, spróbuję zaraz przesłać wzorki. Koleżanka dostała, bo na maila napisała;)
    Dzieła Madame, oczywiście! Adres już znalazłam na Twoim blogu:)
    Dziewczyny, jak tylko będę miała lepszy net, opublikuję pełną listę i odpowiem na pytania

    OdpowiedzUsuń
  34. No dobrze,wiem że minęło już 10 dni od wyznaczonego terminu ale czy mnie też przygarniesz? Nie mam pojęcia czy dam radę się wyrobić (oczywiście też ze względu na Pisklęta) ale spróbuję. Kto nie ryzykuje ..... :D no wiadomo.
    www.bozenia.bloog.pl
    b.and.p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie odpisałam tu, ale i Bożenkę, i Hanulka, która zgłosiła się na maila, przygarnęłam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wysłałam maila z zapytaniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń