czwartek, 31 stycznia 2019

Zawieszka z domkiem

     

          Ubiegły rok nie był dla mnie zbyt łaskawy. Liczne problemy ze zdrowiem znacznie ograniczyły moje robótkowanie. Nie poddaję się jednak i ten rok rozpoczęłam od przystąpienia do kilku znanych zabaw. Mam nadzieję, że będą dodatkowa motywacją. 


Już to zdjęcie zdradza, że przynajmniej trzy hafciki trafią na drewniane zawieszki ;)




      Zaczynam skromnie drewnianą zawieszką na choinkę, ale obiecuję, że jeszcze wiele prac w tym roku powstanie.




Kolekcja zawieszek na drewienkach powiększa się i mam nadzieję, że na koniec roku zaskoczy nas wszystkich ich ilość


Zawieszkę zgłaszam na nowe odsłony SAL u Kasi, SAL Украшаем елку 2020, SAL Smalls 2019 i SAL u Igiełki




14 komentarzy:

  1. Красивая получилась подвеска с домиком!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam i zdrowia życzę
    Dana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają takie haftowane domki na drewienkach:}Pozdrawiam cieplutko :}}A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim zdrówka życzę a wtedy hafcików moc powstanie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziaki maluteńkie, dużo zdróweczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Very cute stitches! Thank you for participating in the SAL!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę, by problemy zdrowotne sobie poszły precz i już nie wróciły. Udanej zabawy i wspaniałych efektów tejże!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  8. Какой милый домик! Прекрасная идея! Заберу себе в копилку. Очень люблю деревяшки. А деревяшки с вышивкой - ещё больше!

    OdpowiedzUsuń