sobota, 31 grudnia 2016

Papierowe gwiazdki


         Siedzimy nadal z córcią w domu. Trochę doła złapałam, bo tyle chorób ile przeszłyśmy w ostatnim roku to starczyłoby dla grupy przedszkolaków, a nie dla jednej dziewczynki. Dziesiątki butelek z syropami, dziesiątki listków z tabletkami, tubki z maściami, fiolki z kroplami, kroplówki, czopki, granulki, torebki z ziołami, kilka termometrów. Dziesiątki chusteczek, rolek papieru toaletowego: w chmurki, baranki, dary morza, kwiatki, wzory dziecięce, choinki. Nawet nie wiedziałam, że tyle ich znajdę w sklepach. Wszystko było. Do tego dziesiątki nocy nieprzespanych, majaczenia nocne, naście zmian pościeli/bielizny. Maksima temperatur. Zwolnienia lekarskie, urlopy i niezadowolenia przełożonych i współpracowników. Dnie w półśnie, bez planów, bez radości. Nie wiem czym jeszcze nas los zaskoczy. Czy może to się skończy wraz z 2016 rokiem? Jestem pełna wiary. Nadziei, że wszystko za nami, że teraz będzie lepiej i lepiej


Gwiazdki robi się bardzo prosto


i co ważne, uspakajają, wyciszają


i tak tnę, i zaginam te papierki .... i mam ich tak duuuużo ....



i jak ładnie na choince wyglądają




8 komentarzy:

  1. Cudne gwiazdeczki! Dużo zdrowia, wiary, nadziei i miłości w Nowym Roku Tobie i Twoim bliskim życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne. Kiedyś też takie robiłam. Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne gwiazdeczki, też je kiedyś robiłam.
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja takie robiłam...
    Dużo zdrówka dla Was w Nowym Roku, a reszta na pewno się ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne gwiazdki:-)
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku, Dużo Zdrowia i spełnienia Marzeń Ci życzę:-)
    Ps. Nowy rok na pewno bedzie lepszy;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. napracowałaś się przy tych gwiazdkach! bardzo efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby w Nowym Roku było lepiej i zdrowiej!
    Fajne gwiazdki, znam je. W liceum w zeszłym stuleciu (co tam stulecie, millennium było też inne ;)) robiliśmy je na plastyce. Tylko, że ze wstążki. Mam je do dzisiaj i co roku w Święta zdobią mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super gwiazdeczki :)
    Przypomniał mi się czas, gdy sama będąc dzieckiem takie robiłam.
    Wszystkiego dobrego, zdrowego i szczęśliwego w 2017 roku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń