środa, 27 lutego 2019

Etui na komórkę z makiem


        Zachciało mi się barszczu ukraińskiego. Bardzo. Jedliśmy jeden dzień i drugi. Trzeciego łapczywie dojadałam resztki. Sama. Gorące. W pośpiechu. I ... jakoś tak chlapnęło i ... poprzednie etui straciło swą urodę.
Nie pozostało mi nic innego jak zabrać się za tworzenie nowego. Niby zima, więc etui ciepłe powinno być, dziergane, ale wiosenne już jakieś to słońce na niebie, więc stanęło na lżejszym wdzianku. Filcowym. Z haftem oczywiście. Długo nawet nie zastanawiałam się. Kwiaty mi się zamarzyły. 



Wzór w maki był piękny, aż szkoda byłoby go nie wykorzystać. Tak więc powstał nowy hafcik,


 

a kilka dni później etui z jego wykorzystaniem



Co prawda marzył mi się inny kolor filcu, jakieś błękity tłukły mi się po głowie, ale ...zielonego filcu u mnie sporo i  jakoś tak pasował mi do listków i tej wiosny.



Ogólnie zadowolona jestem, bo hafcik ładny, przyjemnie się go wyszywało i nie wymagał miliona odcieni mulin

Hafcik powstał z resztkowych mulin, których to u mnie dostatek, dlatego trafia do zabawy u Igiełki, a że to niewielki wzorek to zgłaszam jeszcze na SAL Smalls 2019




 TU poprzednie dwa filcowe etui na telefon, a TU robione na szydełku

27 komentarzy:

  1. Fajnie mak się wpasował do tej zieleni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. How pretty! I love poppies! Thank you for joining the SAL!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i bardzo praktyczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to wygląda, hafcik makowy śliczny i ta zieleń...to strzał w 10! Pozdrawiam serdecznie:))) A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne to etui z makiem. Brawo za pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Great information in this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na wykorzystanie haftu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i ja odrobinę się kiedyś etui, marzy mi sie na komórkę.☺️

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadam z rewizytą, a tu widzę, że dawno Cię tu nie było...
    Wracaj do robótek :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja ciekawa jestem ja Ci się spisuje w użyciu to etui:)haftuję sal na taśmie i szkoda było by go nie wykorzystać i pomyślałam o etui na telefon :)ale się zastanawiam czy nie będzie bardziej przeszkadzało w odbiorze telefonu?:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetni bardzo pomysłowe etui na telefon:)
    Ten haftowany maczek prezentuje się ślicznie.
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 7dd566045d9af05ea35ce3e1c016493c
    website kurma
    numara onay
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you for your explanation, very good content. a13affb13abafac1d553dc2a411345d3
    define dedektörü

    OdpowiedzUsuń