niedziela, 12 stycznia 2014

Blogi robótkowe i etui na komórkę

Chciałabym dzisiaj pochwalić się pierwszym tegorocznym tworem, a mianowicie etui na telefon. Po zrobieniu czapki i szaliczka pozostał mi kłębuszek włóczki, a przecież chciałam się go pozbyć definitywnie. Naiwna sądziłam, że starczy tylko na czapkę, potem zabrałam się za szalik z podobną nadzieją. Co prawda w trakcie dziergania baktusa bałam się, że zabraknie do końca, ale spotkała mnie niespodzianka, bo starczyło, a nawet włóczki zostało. Zaczęłam więc dziergać do kompletu to etui. Zabrałam się za to zaraz po Nowym Roku, szybko się z tym uwinęłam i etui służy mi od tego czasu non stop. Wiem, że sprawdza się w praktyce świetnie i zastanawiam się czemu tak długo się za to zabierałam... hehe a kłębuszek, mimo, że mniejszy ... pozostał ... coś tak jakby wielkości orzecha włoskiego ... żeby było śmieszniej przed tą robótką ... był taki sam:))))))))

Czas na prezentację. Z przodu



i od tyłu


W międzyczasie podczytuję blogi z mojej listy czytelniczej, nadal je dopisuję do listy i chyba opublikuję to co już mam, bo dokończenie tego pewnie nie nastąpi tak szybko


Haft
Aggaw-owe robótki i Drugie biurko
Moje haftowanie
Robótki babci Vilemoo
Moja pasja. Mój świat
JAgnieszka
Cała ja
Mysiowy zakątek
Roboty ręczne
Stickeule
Magiczny Świat Krzyżyków
http://art-mayster.blogspot.com/
Alessandra Adelaide Needleworks
Byrd's Nest
made by rhianone
Pomiędzy ...
Moje haftowanie
One of a Kind
Niteczki Hanulka
Descobertas & Conquistas

Hafciki Marty
Robótki myślami pisane
Pasje odnalezione
Haftowany blog


Druty i szydełko
Lorki blogują
U Antoniny
Benicia artes em Croche
Pimposhkowe dzierganie
Hand made by piegowata
by-giraffe
kura w czapce
Bogaczka
Violetowe włóczki
Renewelt
Life Is A Stitch
Kasiulkowe prace szydełkowe
Włóczkoteka
Wszystko


Frywolitki

Koroneczka


Szyją

...jeszcze więcej czeka gdzieś
S jak Sylwia i Szycie
agadzieje
Szycie Silany
Pretty toys
Ani życie
be - być i tworzyć
Szycie z Czeremchą
Apla
Bag Lady
Big Heart Made
cassia.wu
przy kominku siadam
betsypetsy handmade
Tilda club
Blog sklepu House of Cotton
Radziok


Robótkują różnie

Minął dzień
... W wolnej chwili
Żyrafowo
Splecione nitki i słowa
Szydełkiem przez dusze i inne katusze
Mój cały świat i W kąciku przy maszynie
Projekt 12\12
1kotka
Janeczkowo
About craft ... and mee
Robótki Maleństwa
Anita się nudzi
biała walizka
Bugs and Fishes
Diana Art
Maiden Jane
Zapach Jaśminu
Haftowane hobby
Kuferek Loreny
Modern spotyka vintage praktycznie
Cecylia rodzina i dom
Czarodziejka igły i nitki
Chomiczkowy zawrót głowy
Czytam, szyję, zdobię, krzyżykuję
Danciowe robótki
Destination Art
Intensywnie Kreatywna
Pasje odnalezione
Hand made by Alex
Mój kawałek świata
niebieski igielnik
Hobby i nie tylko
Recykling
Kokardka


Scrapbooking

Artystyczny blog sklepu HopmArt
Sztuka Nagela
Peninia Art


Nasze zabawy blogowe: RR i SAL-e
Round Robins
RR nadmorskie wspomnienie
Sal - Sweet Treats 2012
SAL 2012 minihafciki Eluni
SAL Madame
SAL Wielkanocny
Świąteczny SAL 2010
Świąteczny SAL 2011
Świąteczny SAL 2013


Darmowe wzory:

*haft
Happiness is Cross Stitching
Graficos de Areta
Amore vita Crocette
Atelier Colorido


*szydełko

Falando de crochet
Aminaath Presentes


najdłużej chyba ten guziczek dziergałam



2 komentarze:

  1. Zima łagodna, ale gdy nadejdą mrozy w takim ubranku nie zmarznie najbardziej wrażliwa komórką.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zestawienie blogów. no to teraz już w ogóle czasu na nic nie będę miała ;-)

    OdpowiedzUsuń