poniedziałek, 6 stycznia 2014

Blogi pozostałe


Mówią nigdy nie mów nigdy, ale jak zaczęłam przeglądać te obserwowane blogi, tworzyć kategorie, szufladkować je do nich... to... chyba nigdy tego nie skończę? Okazuje się, że nie otrzymywałam żadnych powiadomień z (?!?)połowy blogów? Sądziłam, że osoby je prowadzące nie publikują nowych postów, a tu taka niespodzianka!!!!!! Teraz siedzę i zamiast tworzyć listę, to nadrabiam zaległości czytelnicze, bo żal nie obejrzeć i nie przeczytać tego o czym pisałyście... i tak od kilku dni...




Blogi poświęcone dzieciom
Synalek & córcia Julcia
Asia Mi - pomysłowa mama, a teraz TU
Świat według Kalbarczykowej
Szafa Tosi
Dzielny Franek muratorowy
Anielinka 
Rodzina Zastępcza z Wiśniewa
Rodzinny Dom Dziecka
nie tylko dzieciaki
Fotopastele
With love
Dom where life happens
Klub Twórczych Mam
Staś, Emil i Różyczka o zgranym rodzeństwie
Dzieciaki w domu
Tosinkowe Opowieści i wcześniejsze
Patusiowe szczęście


O ogrodach piszą 

Ogród i ja
the Garden - blog Kasi i Andrew Bellingham
Różany ogród
Cuda wianki
Moja działka
Barwy ogrodu


Z fotografią im po drodze

Album rodzinny i nie tylko
Fotografie utkane z marzeń
Studio 180 stopni
Okiem rzaby
Pastelowe kadry


Grafiki tworzą
Mavelo kreatywny blog
Yolsh
My Pink Plum!
Pracownia bajkowo


Przydatne w domu i życiu

Lubię to!
Pracownia relaksu
Tutoriale
Craftypantki
Anielska Aniela
Blogi konsumenckie


O kosmetykach tu min piszą

Tania mama
niecierpek bloguje!
Naturalna Ja
Gapowo-pielęgnacja włosów suchych


Modnie tutaj

Nie jestem modna
Fashionable by Ania i Jakub


DIY przygotowują
La Griffith
Twoje DIY
Kącik pełen pomysłów
Antywieszak


Tu też zaglądam

Z babskiej perspektywy
*Cute ᾔ CooL* Freebies
Sabinkowe czytanie, w obłokach bujanie
Dziennik Krystyny Jandy
Blog Magdy Umer
do czego przyda się chustka?
Mam aliena
Marek Niedźwiedzki


oczywiście to nie wszystko ...
uzupełnię "jutro" :)


4 komentarze:

  1. haha kochana to nic innego ci nie życzę, tylko miłek lektury i czerpania inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego...też musiałabym zrobić porządek u siebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia, ale utknęłam jakoś w 1/4 mimo szczerych chęci. Za ciekawe te Wasze blogi, by tak na szybko to posegregować i spisać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń