czwartek, 2 stycznia 2014

Blogi kulinarne

Nowy Rok powitałam nieco inaczej niż większość blogowiczek i znanych mi osób, bo nie rozpamiętując Stary Rok czy snując plany na Nowy, ale od ...porządków. Nosiło mnie w realu (i nadal rozpiera energia), przyszedł czas i na porządki w wirtualu. Pocztę czyściłam, segregowałam i odczytywałam zaległe maile od rana. Teraz czas na bloga. 
Zatem powstaje dzisiejszy post. Post być może niesłużący nikomu, ale dla mnie bardzo przydatny i ważny.
Otóż nie wiem jak u Was, ale mi kasują się dodawane do ulubionych blogi. Nie wiem czy tak się dzieje, bo blogi nieaktywne i administrator je usuwa czy osoby je prowadzące kasują je same. W każdym razie giną mi z listy obserwowanych. Poza tym listę mam momentami zapchaną i nie mogę dodawać nowych, a jakże ciekawych stron:).
Pomysł jest taki, że przez kilka dni będą się pojawiać posty z listami odwiedzanych przeze mnie blogów. Tematyczne posty, dlatego będzie ich kilka. Posty te będę aktualizować w miarę jak będę odkrywała ciekawe dla mnie blogi
Zacznę od podniebienia


Dla znudzonych postem i nie tylko znudzonych ... strucla serowa własnego wypieku




Ponadto życzę wszystkiego dobrego w Nowym 2014 Roku!!

4 komentarze:

  1. pewnie po strucli ani okruszka nie zostało, a pomysł ze sprzątaniem w wirtualu bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia i tobie życzę samych szczęśliwych dni Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ apetycznie się zrobiło :))

    OdpowiedzUsuń