środa, 28 lutego 2018

Mini SAL BB cz. 6 - zagospodarowanie haftu


W zasadzie dopiero ten post jest tym kończącym moją/naszą przygodę z wzorem Chagi, z SAL Belle & Boo. Do dzisiaj, tj. 28 lutego miałyśmy czas na zagospodarowanie haftu. I o ile pomysł miałam od samego początku, zanim wysłałam zgłoszenie, i pomysł był banalny to zdobycie ramki wąziutkiej i długiej graniczy z cudem. Wiem zamówić też można:) 


Stanęło na tym, że postanowiłam sama zrobić ramkę, z listewek, pomalowanych potem. Wydawało się proste, tyle, że mąż co innego kupił. Na pewno to płaskie nie jest. Tak więc sięgnęłam po karton, okleiłam go białym papierem i na tym umieściłam haft. Zawieszka to nic innego jak sznurek masarski:)

To może jeszcze prześledźmy kolejne etapy powstawania obrazu
cz.1 dla mnie najładniejsza


i w komplecie z cz.2


jesienią doszła cz.3 i maszerowała pokaźna gromadka


potem najbardziej pracochłonna dla mnie część - cz.4


aż nadszedł czas na ostatnią część - cz.5 


i dzieło zawisło na ścianie


Na koniec jeszcze zbliżenie na napis. Nie sądziłam, że zdobędzie on uznanie i tyle pozytywnych komentarzy. Dziękuję!! W sumie to powstał on z pobudek czysto egoistycznych:). Po prostu kocham język polski i nie lubię jego zaśmiecania. Jednocześnie bardzo mi się podoba pomysł z wieszaniem w domach plakatów, ramek z grafikami, mottami czy zdjęciami. Tak więc połączyłam to w jedno. Co prawda napis miał był zupełnie inny, ale taki też nam się podoba. Błękitne literki przeszyłam kilkakrotnie by były bardziej widoczne, ale chyba nadal rozmywają się z tłem?



Chaga, dziękuję za przygarnięcie mnie w ostatniej chwili do zabawy, za przepiękny wzór i za wspólne wyszywanie


14 komentarzy:

  1. Poradziłaś sobie bez ramki. Brawo.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napis jest rewelacyjny!
    A cały haft jest tak piękny, że nie wymaga specjalnej oprawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracochłonny projekt, ale efekt końcowy przepiękny. Wyszło rewelacyjnie.Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rozwiązanie! Faktycznie z wąskimi ramkami w sklepach jest spory problem...

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG jest niesamowity, piękny z chęcią bym taki wyhaftowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam bardzo serdecznie w ten mroźny dzień Dokładnie tak każdy z nas jest innym Gdyby każdy był taki sam wiało by nudą fantastyczne haft piękna praca życzę ci mnóstwa kreatywności na przyszłość pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę przyjemnego weekendu


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszło. A napis i mnie przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jest ten obrazek :) Podoba mi się napis po polsku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna ozdoba ściany , śliczny haft !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło fajnie a napis jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń