niedziela, 17 lipca 2011

Drugie wygrane Candy - Candy u Madziorka

  

Dosłownie z dnia na dzień stałam się po raz drugi Zwyciężczynią cichego Candy u Madziorka. Cichego, bo bez rozgłaszania, bez wklejania na blogach banerków, ale wśród prawdziwych fanek jej talentu. Wygraną miała być niespodzianka ( i na prawdę była). W ogóle wszystko było niespodzianką, bo i termin losowania i termin otrzymania prezentu:). Dostałam gazetkę Labores de Ana, której wcześniej nie znałam, a bardzo mi się spodobała, a zwłaszcza te propozycje:


oraz śliczną zakładkę i broszkę własnoręcznie wykonane przez Madzię.
Dziękuję za zabawę i prezenty!



1 komentarz:

  1. ależ mnie zdziwił Twój wpis. Ja już zapomniałam o mojej zabawie ;-) oj dawno to było , hihi
    A więc teraz działaj i pokazuj co zrobiłaś z gazetki ;-)
    pozdróweczki słoneczne.

    OdpowiedzUsuń