sobota, 28 grudnia 2013

Bożonarodzeniowy SAL 2013 zakończony

Ogarnęłam rozgardiasz poświąteczny, pokój przygotowany na nowo, inaczej, bo inna impreza, inni goście, bo jutro znów pełne szaleństwo. Wszystko od nowa, ale zanim to nastąpi znalazłam chwilę, by tu zajrzeć i pokazać to, co powinnam przed świętami. Chodzi o pewien SAL-owy haft, o choineczkę. Wyszywało się ją szybko, łatwo, a wygląda tak:




HEHHE to oczywiście lewa strona, bo prawa wygląda tak:



Potem wydawało się, że już gotowe, bo ramka czekała ... niestety nie trafiłam z wymiarami:(


Nie poddałam się, szybciorem do mojego sklepu retro i ... pasuje:) i cieszyła całość w Święta:)


To jeszcze kilka zbliżeń na szczegóły:




 a tu poniżej na coś innego niż u wszystkich. Ciężko to uchwycić aparatem, bo błyszczy to i mieni, i małe do tego, ale osoby spostrzegawcze zobaczą to na pewno. Otóż w wianuszku wyhaftowałam rok wykonania pracy



Pozdrawiam wszystkich ciepło

6 komentarzy:

  1. Gratuluję ukończenia SAL-u:) Choineczka prezentuje się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna choineczka:)
    a lewa strona się też pięknie zaprezentowała;)
    pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choineczka piękna :))
    Szczerze podziwiam za lewą stronę! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna choineczka - z obu stron ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna choinka z obydwu stron :):)
    Najserdeczniejsze życzenia noworoczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Choinka śliczna, jest coś nowego na święta. A pomysł z wyhaftowaniem daty wykonania pracy popieram w całej rozciągłości! Lubię po kilku latach wracać do takich "historycznych" haftów z oznaczeniem.

    OdpowiedzUsuń