poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Ciasto z porzeczkami




Wykorzystując nowy przepis i resztki obsypujących się porzeczek zrobiłam pyszne ciasto. Robi się je szalenie prosto i szybko, ale jak smakuje?!! Być może przepis znany i stary, ale jakby ktoś chciał to chętnie zamieszczę. Spód jest z piegusków z Biedronki i masła, potem masa z serka mascarpone i kremówki, na wierzch owoce zalane galaretką. Ciasto zniknęło błyskawicznie i już nie mogę się doczekać kiedy znów je zrobię i z czym ^^
gdyż ...
u mnie było z porzeczkami. W pierwotnej wersji jadłam je z truskawkami. Koleżanka, która mnie poczęstowała - ciastem i przepisem, smakowała w wersji z borówką amerykańską.  Ta osoba z kolei jadła z brzoskwiniami z puszki.
hihih czyli ciasto uniwersalne. Można robić z różnymi owocami:)))



3 komentarze:

  1. wygląda rewelacyjnie i jeśli może być też z malinami to poproszę o przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też poproszę, wygląda na takie, które dzieci chętnie zrobią, podaj proszę proporcje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Wam się spodobało, bo to na prawdę proste i smaczne ciasto:). Z malinami może być jak najbardziej! Koleżanka od której mam przepis właśnie w ubiegłą niedzielę takie robiła. Przepis jutro zamieszczę:)

    OdpowiedzUsuń